Aja enemmän
Käytä esimerkiksi moottoripyörässä, moottorikelkassa tai veneessä navigaattorin kiinnitykseen. Tällä RAM-telineellä navigaattorin saa kiinnitettyä ajoneuvon ohjaustankoon tukevasti sekä säädettyä haluttuun katselukulmaan. Telineessä U-pulttikiinnitys ohjaustankoon. Yhteensopiva teline Garmin -navigaattorien pikalukitus/sähkötelineiden jatkoksi.
Garmin Zumo XT Kelkkanavi kelkkanavigointiin. Sisältää yli 92.000 km valmiita kelkkareittejä sekä maastokartat. 5,5 tuuman erittäin kirkas ja selkeä näyttö.
Garmin Zumo 590 ja Zumo 595 navigaattoreiden kanssa yhteensopiva aurinkosuoja. Aurinkolippa kiinnittyy helposti ja pitävästi navigaattoriin, lippa estää auringon valon kohdistumista suoraan näyttöruutuun.
Moottorikelkan taka-akselin vahvike Lynx Rave PPS3 2022/Xterrain PPS3. Tarvitaan yhtä monta kuin on taaempia taittopyöriä.
Moottorikelkan taka-akselin vahvike Lynx Boondocker / Xterrain. Tarvitaan yhtä monta kuin on taaempia taittopyöriä.
Huom. kuva viitteellinen.
Lineaarinen jousi. Sisähalkaisija 59 mm, jousivakio 24 N/mm (137 Lbs/in) ja pituus 300 mm.
Progressiivinen jousi. Sisähalkaisija 59 mm, alkujouston jousivakio 24 N/mm (137 Lbs/in), loppujouston jousivakio 28 N/mm (160 Lbs/in) ja pituus 300 mm.
SpriNt on hyvä kompromissi reittikäyttöön, koska se on kevyempi ajaa kuin snoCross, mutta terävän kovametallinsa ansiosta puree kovaan jäähän paremmin kuin 90 asteen paloilla varustettu Racing. Ohjari toimii parhaiten uusissa kelkkamalleissa, joissa hyvä jousitus pitää suksen koko ajan maata vasten. Runkona 12 mm tanko, jossa 4 kpl 75 asteen kovametallipalaa yhteispituudeltaan 130 mm.
Zero-ohjarin nimi tulee siitä, että mallista puuttuvat kovametallipalat kokonaan. Niissä on muita tyyppejämme pitemmät pultit, joiden ansiosta ohjarin kanssa voidaan käyttää suksen pohjassa lisämuovia. Tämä on reittien ulkopuolella ajavien ammattilaisten valinta. Runkona 13 mm tanko jonka reunat on tasoitettu ohjauksen parantamiseksi
SpriNt on hyvä kompromissi reittikäyttöön, koska se on kevyempi ajaa kuin snoCross, mutta terävän kovametallinsa ansiosta puree kovaan jäähän paremmin kuin 90 asteen paloilla varustettu Racing. Ohjari toimii parhaiten uusissa kelkkamalleissa, joissa hyvä jousitus pitää suksen koko ajan maata vasten. Runkona 12 mm tanko, jossa 4 kpl 75 asteen kovametallipalaa yhteispituudeltaan 130 mm.
Zero-ohjarin nimi tulee siitä, että mallista puuttuvat kovametallipalat kokonaan. Niissä on muita tyyppejämme pitemmät pultit, joiden ansiosta ohjarin kanssa voidaan käyttää suksen pohjassa lisämuovia. Tämä on reittien ulkopuolella ajavien ammattilaisten valinta. Runkona 13 mm tanko jonka reunat on tasoitettu ohjauksen parantamiseksi.
SpriNt on hyvä kompromissi reittikäyttöön, koska se on kevyempi ajaa kuin snoCross, mutta terävän kovametallinsa ansiosta puree kovaan jäähän paremmin kuin 90 asteen paloilla varustettu Racing. Ohjari toimii parhaiten uusissa kelkkamalleissa, joissa hyvä jousitus pitää suksen koko ajan maata vasten. Runkona 12 mm tanko, jossa 4 kpl 75 asteen kovametallipalaa yhteispituudeltaan 130 mm.
SpriNt on hyvä kompromissi reittikäyttöön, koska se on kevyempi ajaa kuin snoCross, mutta terävän kovametallinsa ansiosta puree kovaan jäähän paremmin kuin 90 asteen paloilla varustettu Racing. Ohjari toimii parhaiten uusissa kelkkamalleissa, joissa hyvä jousitus pitää suksen koko ajan maata vasten. Runkona 12 mm tanko, jossa 4 kpl 75 asteen kovametallipalaa yhteispituudeltaan 130 mm.
Touring-ohjari on nimensä mukaisesti rauhalliseen menoon sopiva vaihtoehto. Materiaaliltaan se on kromi- molybdeni-terästä kuten muutkin ohjarimme. Touringia suosittelemme käytettäväksi työkelkoissa ja safari- firmojen pienimmissä kelkoissa. Touring-mallin viisi kovametallipalaa lisäävät ajoturvallisuutta jäällä ajettaessa. Runkona 12 mm tanko, jossa 5 kpl 90 asteen kovametallipalaa yhteispituudeltaan 127 mm.
Racing-ohjari on saanut nimensä kilpakuljettajilta, jotka ovat voittaneet vuosien mittaan lukuisia Suomen mestaruuksia juuri näillä ohjareilla. Racing on vuodesta toiseen kaikkein suosituin ohjarimalli. Sen pito riittää kovaan vauhtiin reitillä ja kisoissa, mutta hyvän pitonsa lisäksi sillä on erinomainen kulutuskestävyys. Runkona 12 mm tanko, jossa 8 kpl 90 asteen kovametallipalaa yhteispituudeltaan 204 mm.
Racing-ohjari on saanut nimensä kilpakuljettajilta, jotka ovat voittaneet vuosien mittaan lukuisia Suomen mestaruuksia juuri näillä ohjareilla. Racing on vuodesta toiseen kaikkein suosituin ohjarimalli. Sen pito riittää kovaan vauhtiin reitillä ja kisoissa, mutta hyvän pitonsa lisäksi sillä on erinomainen kulutuskestävyys. Runkona 12 mm tanko, jossa 8 kpl 90 asteen kovametallipalaa yhteispituudeltaan 204 mm.