Peräkärryt tieliikenteeseen
Etsinnässä peräkärry tieliikenteeseen? Tutustu valikoimamme sekä lastausta ja purkua helpottaviin ratkaisuihin – myös kipattaviin malleihin. Meiltä saat myös peräkärryjen tarvikkeet. Kanssamme on helppo asioida ja palvelu pelaa! Katso peräkärryjen vaihtoehdot ja tutustu joustavaan rahoitukseemme!
Vankka, kipattava peräkärry. Avattava takalaita mahdollistaa helpon lastauksen ja purkamisen.
Vaunun takalaita on suunniteltu helpottamaan lastausta, takalaidan yläosa jää kuomun alle ajoasennossa. Kippiruuvikin on vakiovaruste. Lisävarusteena saatavilla alumiinikuomu(kuvassa).
Superclamp Traction grid, liukueste peräkärryyn (4 kpl).
Erittäin vahva perävaunu kokonaan hitsatulla rungolla, joka on valmistettu tarkkuusluokan laserleikatuista osista. Erikoisvahvat laidat. Etu- ja takalaidat on valmistettu upposinkitystä metallilevystä. Metallilevy on valmistettu kestämään pohjoismaisia olosuhteita. Kestävä jousitus 2×4 -lehtisellä jousella ja vesitiiviillä pyörän navoilla Knott (Saksa). Säänkestävät sähköjärjestelmä ja valot Aspöck (Itävalta). Vesitiivis vanerilattia, jossa on liukastumaton pintaviimeistely. Epäilemättä paras hinta-laatusuhde kokonaan hitsatuista vaunuista markkinoilla. Kampanjamalliin asennettuna kipin kaasujousi ja takalaitavaneri + kuomu.
Kuomullinen kärry normaalia paremmilla erikoisvarusteilla.
Erittäin vahva perävaunu kokonaan hitsatulla rungolla, joka on valmistettu tarkkuusluokan laserleikatuista osista. Erikoisvahvat laidat. Etu- ja takalaidat on valmistettu upposinkitystä metallilevystä. Metallilevy on valmistettu kestämään pohjoismaisia olosuhteita. Kestävä jousitus 2×4 -lehtisellä jousella ja vesitiiviillä pyörän navoilla Knott (Saksa). Säänkestävät sähköjärjestelmä ja valot Aspöck (Itävalta). Vesitiivis vanerilattia, jossa on liukastumaton pintaviimeistely. Epäilemättä paras hinta-laatusuhde kokonaan hitsatuista vaunuista markkinoilla! Kampanjamalliin asennettuna kipin kaasujousi ja takalaitavaneri + kuomu.
KUVAUS PUUTTUU
Vakiovarusteet:
Erittäin vahva perävaunu kokonaan hitsatulla rungolla, joka on valmistettu tarkkuusluokan laserleikatuista osista. Erikoisvahvat laidat. Etu- ja takalaidat on valmistettu upposinkitystä metallilevystä. Metallilevy on valmistettu kestämään pohjoismaisia olosuhteita. Kestävä jousitus 2×4 -lehtisellä jousella ja vesitiiviillä pyörän navoilla Knott (Saksa). Säänkestävät sähköjärjestelmä ja valot Aspöck (Itävalta). Vesitiivis vanerilattia, jossa on liukastumaton pintaviimeistely. Epäilemättä paras hinta-laatusuhde kokonaan hitsatuista vaunuista markkinoilla!
Vakiovarusteet:
Lavamallisella autotrailerilla kuljetat niin kappaletavaran kuin autonkin. Ajorampit ovat lavan alla.
Vakiovarusteet:
Vaunun takalaita on suunniteltu helpottamaan lastausta, takalaidan yläosa jää kuomun alle ajoasennossa. Kippiruuvikin on vakiovaruste. Lisävarusteena Alumiinikuomu.
Vakiovarusteet:
Vaunun takalaita on suunniteltu helpottamaan lastausta, takalaidan yläosa jää kuomun alle ajoasennossa. Kippiruuvikin on vakiovaruste. 390-mallista on myös saatavana jarruton 825 kg versio. Lisävarusteena Alumiinikuomu.
Vakiovarusteet:
Innovatiivinen kiinnitysjärjestelmä moottorikelkan kuljettamiseen perävaunulla. Silikonista valmistetut pehmusteet suojaavat suksia. Etu- ja keskikahvat helpottavat käyttöä. Kelkka on mahdollista kiinnittää järjestelmään myös erillisellä lukolla. Kiristyksen säätö ruuvilla, sopii kaikille moottorikelkoille.
Perävaunuille, joiden pohjalla on ura.
Yleisimmin käytettävä malli. Ruuvataan samaan reikään kuin korvattava kiinnitysjärjestelmä. Vakiona kaikissa Superclamp-järjestelmissä.
Innovatiivinen kiinnitysjärjestelmä moottorikelkan kuljettamiseen peräkärryssä. Silikonista valmistetut pehmusteet suojaavat suksia. Etu- ja keskikahvat helpottavat käyttöä. Kelkka on mahdollista kiinnittää järjestelmään myös erillisellä lukolla. Kiristyksen säätö ruuvilla – sopii kaikille moottorikelkoille.
Varmistaa muovimaton paikallaan pysymisen. Alumiinia.
Kaikille malleille. Helpottaa kelkan ajamista peräkärryn kyytiin. Sukset liukuvat hyvin matolla. Sopii kaikille kelkoille, yksille- tai tuplaohjainraudoille. Pituus noin 6 metriä.