Kovaa ajoa
RR 2T 50 Track on Betan upea luomus mopomarkkinoille. Tarkkaan harkitut yksityiskohdat ja useat RR kilpapyörämalliston huippuluokan komponentit, sekä italialainen design muodostavat upean kokonaisuuden.
Uuden sukupolven mopomalleissa on täysin uudistunut runko, moottori ja design!
RR 2T 50 on alhaisen painonsa vuoksi todella ketterä käsitellä ja siinä on huippuhyvät ajo-ominaisuudet. Voimanlähteenä toimii legendaarinen Euro 5 Yamaha/Minarelli AM6 2-tahtikone. Menopuoli on siis varmasti kunnossa, mutta niin ovat myös jarrut. 260- ja 220 mm hydrauliset levyjarrut pysäyttävät mopon todella tehokkaasti ja turvallisesti.
RR 2T 50 Motard on Betan upea luomus mopo markkinoille. Tarkkaan harkitut yksityiskohdat ja useat RR kilpapyörämalliston huippuluokan komponentit, sekä italialainen design muodostavat upean kokonaisuuden.
Uuden sukupolven mopomalleissa on täysin uudistunut runko, moottori ja design!
RR 2T 50 on alhaisen painonsa vuoksi todella ketterä käsitellä ja siinä on huippuhyvät ajo-ominaisuudet. Voimanlähteenä toimii legendaarinen Euro 5 Yamaha/Minarelli AM6 2-tahtikone.
Menopuoli on siis varmasti kunnossa, mutta niin ovat myös jarrut. 260- ja 220 mm hydrauliset levyjarrut pysäyttävät mopon todella tehokkaasti ja turvallisesti.
RR 2T 50 Track on Betan upea luomus mopomarkkinoille. Tarkkaan harkitut yksityiskohdat ja useat RR kilpapyörämalliston huippuluokan komponentit, sekä italialainen design muodostavat upean kokonaisuuden.
Uuden sukupolven mopomalleissa on täysin uudistunut runko, moottori ja design!
RR 2T 50 on alhaisen painonsa vuoksi todella ketterä käsitellä ja siinä on huippuhyvät ajo-ominaisuudet. Voimanlähteenä toimii legendaarinen Euro 5 Yamaha/Minarelli AM6 2-tahtikone. Menopuoli on siis varmasti kunnossa, mutta niin ovat myös jarrut. 260- ja 220 mm hydrauliset levyjarrut pysäyttävät mopon todella tehokkaasti ja turvallisesti.
Olemme saaneet tunnetun ja arvostetun moottoripyöräsuunnittelija Alessandro Tartarinin suunnittelupöydältä uuden ja parannellun version Velocifero Madistä, Mad Xtreme Lithium!
Aiempi malli Velocifero Mad on tuttu räväkästä Italialaisesta ulkomuodostaan, eikä tässä uudessa Xtreme-mallissa siitä ole poikettu.
Lyhyet matkat taittuvat nopeasti ja vaivattomasti, kun alla on Velocifero Mad 1000. Mad on arvostetun italialaisen moottoripyöräsuunnittelija Alessandro Tartarinin suunnittelupöydältä, ja muotoilu onkin räväkän tyylikäs ja toimiva!
Skyteam Mankin Madnut erikoismalli 10” street renkailla ja tyylikkäillä puolavanteilla!
Madnut tuotesarja on valmistettu kestämään kovimpienkin hurjapäiden stuntit. Korkealaatuiset materiaalit, tyylikäs design ja huipputason insiinörityö takaavat pro tason suorituskyvyn.
Uusi E5 EFI moottori on aiempaa tehokkaampi ja vääntö riittää hyvin mäkien nousuun, siitä huolimatta uusi moottori täyttää tiukat E5 vaatimukset.
10 tuuman rengaskoko parantaa ajettavuutta etenkin sora- ja hiekkateillä, suurempi rengas koko tekee moposta 8” Manki versiota korkeamman. Tyylikkäät alumiini vanteet ovat aina vakiona MadNut 10:ssä.
Saatavilla vain mattamustana.
Lisäksi MadNut 10” versiossa on vakiona
klassikko
Ajaton klassikko ja Motor Powerin kestosuosikki, alkuperäinen Skyteam Manki, jatkaa Suomen suosituimpana ja halutuimpana mopona vuodesta toiseen.
Taloudellinen, nykyaikainen ja luotettava
Tämä lähes ikoniksi muodostunut menopeli on varustettu täysin nykyaikaisella tekniikalla; Skyteamin 50cc nelitahtimoottori on taloudellinen, hiljainen, sekä äärimmäisen luotettava.
Kattaviin vakiovarusteisiin kuuluu mm. EFI-polttoaineen ruiskutus, upeat LED-päiväajovalot automatiikalla, tehokas halogeeniajovalo, tyylikkäät LED-minivilkut, täysin uusi digitaalinen mittaristo, street-katurenkaat, sekä mustat vanteet.
Mankin uusi Madnut erikoismalli perinteisillä 8” street renkailla
Madnut tuotesarja on valmistettu kestämään kovimpienkin hurjapäiden stuntit. Korkealaatuiset materiaalit, tyylikäs design ja huipputason insiinörityö takaavat pro tason suorituskyvyn.
Uusi E5 EFI moottori on aiempaa tehokkaampi ja vääntö riittää hyvin mäkien nousuun, siitä huolimatta uusi moottori täyttää tiukat E5 vaatimukset.
Värivaihtoehdot: Mattamusta ja mattaoranssi.
RR 2T 50 on Betan uskomaton luomus mopo markkinoille. Tarkkaan harkitut yksityiskohdat ja useat RR kilpapyörämalliston huippuluokan komponentit, sekä italialainen design muodostavat upean kokonaisuuden.
Uuden sukupolven mopomalleissa on täysin uudistunut runko, moottori ja design!
RR 50 on alhaisen painonsa vuoksi todella ketterä käsitellä ja siinä on huippuhyvät ajo-ominaisuudet. Voimanlähteenä toimii legendaarinen Euro 5 Yamaha/Minarelli AM6 2-tahtikone.
Menopuoli on siis varmasti kunnossa, mutta niin ovat myös jarrut. 260- ja 220 mm hydrauliset levyjarrut pysäyttävät mopon todella tehokkaasti ja turvallisesti.
Yksityiskohdat:
Moottori:
– 1-sylinterinen, nestejäähdytteinen 2-tahtimoottori automaattisella tuorevoitelulla
– Uusi vaihdevalitsinmekanismi ja taotut vaihdehaarukat
– Uusi pakokaasun haihdutusjärjestelmä (Euro 5)
– Uusi ajoneuvoon integroitu ilmansuodatinkotelo
Runko:
– Uudistunut runko – parempi käsiteltävyys
– Uusi design joka on suunniteltu enduron maailmanmestaruussarjaa hallitsevien Beta kilpaenduroiden pohjalta. (uusi polttoainetankki, valomaski, numerokilvet, ilmanohjaimet, istuin, grafiikat)
– Uusi takarunko johon sähkökomponentit on täydellisesti integroitu
– Pidempi takahaarukka – parempi pito ja käsiteltävyys
– Uusi takaiskunvaimennus – tehokkaampi iskunvaimennus ja pidempi joustovara (enduro versiot)
– Uusi pakoputkisto – kompakti racing pakoputkisto
– Uusi 1-avaimen lukitusjärjestelmä – virtalukon avaimella voit lukita myös polttoainetankin, istuimen, ohjauslukon
– Uusi led takavalo
– Tehokkaat levyjarrut – edessä Ø 260 mm, takana Ø 220 mm
– Uusi 6,5 litran polttoainetankki
– Uudet micro-valetut jalkatapit
– Upeat, uniikit grafiikat
Supermoto Pro:n varustelussa ensimmäisenä kiinnittyy huomio mahtavaan upside-down etujousitukseen, joka kertoo siitä hengestä mistä Pro:ssa on kysymys. Isot Galferin ”wave”-levyjarrut puolestaan vastaavat tehokkaasta jarrutuksesta. Ulkonäön kruunaa Moradin mustat pinnavanteet, Polisportin käsisuojat, -lokasuojat sekä -ajovalo, Tecnigas pakoputki, minivilkut ja LED -takavalo, ”carbon look” -peilit ja Koson digimittaristo – Pro meininkiä vailla vertaa!
Drac Supermoto Pro – Feel the Spirit!
Takuu 2 vuotta. Rekisteröity kahdelle.
Kauden 2023 uutuutena pirteällä värityksellä ja upeilla yksityiskohdilla höystetty RX Limited Edition. Uudistunut grafiikka satulasta lähtien, Dominon kaksiväriset tupit sekä vanneteipit tekevät tästä kauden siisteimmän ilmestyksen, josta ei asennetta puutu!
Varustelussa on haettu aito DRAC- tuning design, joka näkyy tässä vahvasti. SM RX:n sydän on vääntävä ja arvostettu nestejäähdytteinen Minarellin AM6 moottori, jolla on ilo ajaa.
RX:n hinta-laatusuhde on erinomainen; Technigas-pakoputki, Koson digimittaristo, Polisport ajovalo, Dellorton kaasari, alumiinivanteet, ”carbon look” -peilit, minivilkut, lukittava polttoainesäiliön korkki ym. Kaiken kruunaa racing henkeen upea oranssi/musta väritys. DRAC Supermoto RX Limited Edition – Feel the Attitude!
Takuu 2 vuotta. Rekisteröity kahdelle.
DRAC mallisarjan edullisin matalaversio on DRAC SM RX Low, joka on valmistettu aitoon DRAC henkeen!
Hinta-laatusuhde on erinomainen; Tecnigas-pakoputki, Koson digimittaristo, Dellorton kaasari, Polisportin ajovalo, lokasuojat ja käsisuojat, minivilkut, lukittava polttoainesäiliön korkki, Galferin wave-levyjarrut ym. Moottorina tunnettu Minarelli AM6:n, joka täyttää uudet EURO5 -päästövaatimukset. Kaiken kruunaa erikoismatala 81,5 cm istumakorkeus, joten lyhyemmätkin kuskit pääsevät nyt nauttimaan supermotojen maailmasta.
DRAC Supermoto RX Low – Feel the Spirit!
Takuu 2 vuotta. Rekisteröity kahdelle.
YCF 50 on nuorelle kuskille hyvä aloituscrossiksi.
Tekniset tiedot:
– 4-tahtinen 50cc automaatti
– Sähköstartti
– Nestejarrut edessä ja takana
– Istuinkorkeus 56cm
– Paino 42kg
– Lisävarusteena saatavana apupyörät ja akun pikalaturi
– CE hyväksytty
– 10″/10″ vanteilla
– USD keula
– Irroitettava noice killer (lisä-äänenvaimennin)
Kestävää YCF laatua 6 kuukauden takuulla!
YCF Lite F 88 S on nuorelle kuskille hyvä aloituscrossiksi.
88cc 4-tahti moottori
NIBBI kaasutin
4-vaihteinen puoliautomaatti
Kaasukahvan liike rajoitettavissa
Renkaat: taka/etu 10″/10″
Istuinkorkeus 71cm
Paino 60kg
Kestävää YCF laatua 6:kkn takuulla!
6kk:n takuu ei koske normaaleja kulutusosia, eikä työstä aiheutuneita korjauskustannuksia.
86cc 4-tahti moottori
Sähköstartti ja poljinkäynnistys
4-vaihteinen puoliautomaatti
Kaasukahvan liike rajoitettavissa
Renkaat: taka/etu 10″/12″
Istuinkorkeus 71cm
Paino 65kg
USD keula 600mm
Takaiskunvaimennin esijännityksen ja paluuvaimennuksen säädöillä
Kestävää YCF laatua 6:kkn takuulla!
6kk:n takuu ei koske normaaleja kulutusosia, eikä työstä aiheutuneita korjauskustannuksia.
Perusvarma YCF pikkurahalla.
125cc 4-tahti moottori
NIBBI kaasutin
4-vaihteinen manuaalikytkimellä
Kaasukahvan liike rajoitettavissa
Renkaat: taka/etu 12″/14″
Isuinkorkeus 75cm
Paino 63kg
Irroitettava noice killer (lisä-äänenvaimennin)
Kestävää YCF laatua 6 kuukauden takuulla!
6kk:n takuu ei koske normaaleja kulutusosia, eikä työstä aiheutuneita korjauskustannuksia.