REV Gen5 -runko
Hienostunut suorituskyky reittiajoon ja maastoon uudella näyttävällä ulkonäöllä. REV Gen5 uudistaa aiemmat standardit tasapainoisella käsiteltävyydellä, vakaalla kaarreajolla ja ylivoimaisella ketteryydellä.
Rotax® 850 E-TEC® | Turbo R 850 E-TEC | 600R E-TEC | 600 EFI
Backcountry-kelkoissa on alan herkimmin reagoivat kaksitahtimoottorit, mukaan lukien vesiruiskutusjärjestelmällä varustettu 180 hv:n 850 E-TEC Turbo R, joka on tehokkain moottorikelkkojen kaksitahtimoottori.
10,25 tuuman kosketusnäyttö BRP Connect -yhteydellä, jossa on sisäänrakennettu GPS
Korkean resoluution täysvärinäyttö, joka tarjoaa interaktiivisen, informatiivisen kokemuksen sormenpäilläsi. Mukana sisäänrakennettu GPS, joka mahdollistaa ajosi seuraamisen ilman puhelimen yhdistämistä kelkkaasi. (X-RS)
cMotion X -telasto
Suorituskykyisin crossover-jousitus. Entisestään parannettu 80-prosenttisesti uusilla osilla ja uudistettu geometria. Tasaiset kaarreajo-ominaisuudet, parannettu töyssyjen vaimennus ja ketteryys pehmeässä lumessa.
Taattua X-RS -suorituskykyä
Suoraan kilparadoilta saaduilla opeilla suunniteltu RAS RX -etujousitus tarjoaa 43″ (1090 mm) raidevälin, joka takaa ylivertaisen hallinnan tiukoissa kurveissa sekä vakauden haastavilla reiteillä. (X-RS))
RAS X Crossover -etujousitus
Päivitetty versio RAS X -etujousituksestamme loistavilla reitti- ja syvän lumen ominaisuuksilla. Kevyt ohjaustuntuma on optimoitu crossover-käyttöön. Säädettävä raideleveys.
Pilot DS 2 -sukset
Syvä köli mahdollistaa johdonmukaisen ja ennakoitavan ohjauksen reitillä. Leveä profiili kantaa kelkkaa lumivallien yli hypittäessä.
E-TEC SHOT -käynnistin
Painikekäynnistys, joka ei tuo juuri ollenkaan lisäpainoa. Ensimmäisen vetokäynnistyksen jälkeen moottori lataa superkondensaattorin. Seuraavissa käynnistyksissä ohjaustangon SHOT-painike hyödyntää superkondensaattoriin varattua energiaa ja muuttaa magneeton sähkömoottoriksi, joka pyörittää vauhtipyörää ja käynnistää moottorin E-TEC-teknologialla. Painoa on voitu vähentää lähes 9 kg perinteiseen sähkökäynnistimeen verrattuna. Ski-Doon ainutlaatuinen E-TEC-teknologia mahdollistaa SHOT-käynnistyksen. (X-RS)
Aggressiivinen crossover-malli snowcross-henkisellä asenteella ja suorituskyvyllä. Tehokas jousitus takaa ylivoiman vaativilla reiteillä. Erinomainen ketteryys varmistaa vaivattoman ajettavuuden maastossa. Varustettu alan kehittyneimmällä tekniikalla.
22 150,00 €
Uusiin Lynx ja Ski-Doo kelkkoihin rahoitus 2,49% kiinteällä korolla! Maksuaikaa jopa 72kk. Voimassa 30.4.2025 asti.
Rahoitus soittamalla 010 396 4101
ark. 9-17:00 tai sähköpostitse
laitemyynti@keinanenoy.fi
REV Gen5 -runko
Hienostunut suorituskyky reittiajoon ja maastoon uudella näyttävällä ulkonäöllä. REV Gen5 uudistaa aiemmat standardit tasapainoisella käsiteltävyydellä, vakaalla kaarreajolla ja ylivoimaisella ketteryydellä.
Rotax® 850 E-TEC® | Turbo R 850 E-TEC | 600R E-TEC | 600 EFI
Backcountry-kelkoissa on alan herkimmin reagoivat kaksitahtimoottorit, mukaan lukien vesiruiskutusjärjestelmällä varustettu 180 hv:n 850 E-TEC Turbo R, joka on tehokkain moottorikelkkojen kaksitahtimoottori.
10,25 tuuman kosketusnäyttö BRP Connect -yhteydellä, jossa on sisäänrakennettu GPS
Korkean resoluution täysvärinäyttö, joka tarjoaa interaktiivisen, informatiivisen kokemuksen sormenpäilläsi. Mukana sisäänrakennettu GPS, joka mahdollistaa ajosi seuraamisen ilman puhelimen yhdistämistä kelkkaasi. (X-RS)
cMotion X -telasto
Suorituskykyisin crossover-jousitus. Entisestään parannettu 80-prosenttisesti uusilla osilla ja uudistettu geometria. Tasaiset kaarreajo-ominaisuudet, parannettu töyssyjen vaimennus ja ketteryys pehmeässä lumessa.
Taattua X-RS -suorituskykyä
Suoraan kilparadoilta saaduilla opeilla suunniteltu RAS RX -etujousitus tarjoaa 43″ (1090 mm) raidevälin, joka takaa ylivertaisen hallinnan tiukoissa kurveissa sekä vakauden haastavilla reiteillä. (X-RS))
RAS X Crossover -etujousitus
Päivitetty versio RAS X -etujousituksestamme loistavilla reitti- ja syvän lumen ominaisuuksilla. Kevyt ohjaustuntuma on optimoitu crossover-käyttöön. Säädettävä raideleveys.
Pilot DS 2 -sukset
Syvä köli mahdollistaa johdonmukaisen ja ennakoitavan ohjauksen reitillä. Leveä profiili kantaa kelkkaa lumivallien yli hypittäessä.
E-TEC SHOT -käynnistin
Painikekäynnistys, joka ei tuo juuri ollenkaan lisäpainoa. Ensimmäisen vetokäynnistyksen jälkeen moottori lataa superkondensaattorin. Seuraavissa käynnistyksissä ohjaustangon SHOT-painike hyödyntää superkondensaattoriin varattua energiaa ja muuttaa magneeton sähkömoottoriksi, joka pyörittää vauhtipyörää ja käynnistää moottorin E-TEC-teknologialla. Painoa on voitu vähentää lähes 9 kg perinteiseen sähkökäynnistimeen verrattuna. Ski-Doon ainutlaatuinen E-TEC-teknologia mahdollistaa SHOT-käynnistyksen. (X-RS)
Uusiin Lynx ja Ski-Doo kelkkoihin rahoitus 2,49% kiinteällä korolla! Maksuaikaa jopa 72kk. Voimassa 30.4.2025 asti.
Rahoitus soittamalla 010 396 4101
ark. 9-17:00 tai sähköpostitse
laitemyynti@keinanenoy.fi