Tässä pyörässä on vankkatekoinen alumiinirunko, kokonaan rungon sisälle sijoitettu 625 Wh:n akku, Kiox-ohjain sekä Bosch Performance Line CX -moottori (250 W, 85 Nm), joka avustaa polkemista 25 kilometrin tuntinopeuteen saakka. Pyörässä on myös huippunopeasti reagoiva RockShox ZEB -haarukka, jossa on erittäin vahvat 38 mm:n liukuputket ja runsaasti säätövaraa, sekä RockShox Super Deluxe Ultimate -takajousitus, jossa on uudistettu Thru Shaft -takaiskunvaimennin. Pyörässä on myös kovavauhtiseen alamäkiajoon suunnitellut nelimäntäiset jarrut sekä SRAM GX Eagle -voimansiirto, jossa on ylämäkien kiipeämiseen suunniteltu 52-hampainen takaratas. Kokonaisuuden kruunaavat 29″:n Bontrager Line Comp 30 -kiekot ja lujatekoiset Bontrager SE5 Team Issue -renkaat, jotka ovat täysin valmiit sisärenkaattomaan käyttöön tiivistysainetta myöten.
Runko | Alpha Platinum -alumiinia, RIB (Removable Integrated Battery) -akkujärjestelmä, kartioitu emäputki, sisäinen Control Freak -reititys, keinulinkku magnesiumia, Motor Armor -suojus, Mino Link, ABP-järjestelmä, Boost148, 12 mm:n läpiakseli, jousto 150 mm |
---|---|
Haarukka | RockShox ZEB Select+ -haarukka, DebonAir-jousi, Charger 2.1 RC -vaimennin, sähkömaastopyörille optimoitu kruunu, kartioitu ohjainputki, offset 44 mm, Boost110, 15 mm:n Maxle Stealth -akseli, jousto 160 mm |
Iskunvaimennin | RockShox Super Deluxe Ultimate RT3, DebonAir-jousi, 3-asentoinen Thru Shaft -iskunvaimennin, 230 x 57,5 mm |
Suurin yhteensopiva etuhaarukan jousto | 170mm (580mm axle-to-crown) |
Etunapa | Bontrager, alumiinia, suljetut laakerit, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Boost110, 15 mm:n läpiakseli |
---|---|
Takanapa | Bontrager, alumiinia, suljetut laakerit, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, 108T Rapid Drive, SRAM XD -vapaanapa, Boost148, 12 mm:n läpiakseli |
Takapikalinkku | Bontrager Switch -läpiakseli, irrotettava vipu |
Vanne | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 28 reikää, Presta-venttiili |
*Rengas | Koko: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, Tubeless Ready, Core Strength -suojatut sivuseinämät, aramidipalle, 120 tpi, 29×2.50″ |
Koko: S, M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, Tubeless Ready, Core Strength -suojatut sivuseinämät, aramidipalle, 120 tpi, 29×2.50″ |
|
Renkaan osa | Bontrager TLR -tiivistysaine, 180 ml |
Vannenauha | Bontrager TLR |
Suurin rengaskoko | Frame: 29×2.60″ Fork: See manufacturer |
Vaihtaja | SRAM GX Eagle, 12 vaihdetta |
---|---|
Takavaihtaja | SRAM GX Eagle |
Poljinkammet | SRAM X1 1000, 34T, pituus 165 mm |
Rataspakka | SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12 vaihdetta |
Ketju | SRAM GX Eagle, 12 vaihdetta |
Poljin | VP-536, nailonia, avopoljin |
Eturattaan enimmäiskoko | 34T |
Satula | Bontrager Arvada, ontot kromoly-kiskot, leveys 138 mm |
---|---|
*Satulatolppa | Koko: S Bontrager Line Elite Dropper, liikkumavara 100 mm, MaxFlow, sisäinen vaijerireititys, 31,6 mm, pituus 340 mm |
Koko: M Bontrager Line Elite Dropper, liikkumavara 150 mm, MaxFlow, sisäinen vaijerireititys, 31,6 mm, pituus 440 mm |
|
Koko: L, XL Bontrager Line Elite Dropper, liikkumavara 170 mm, MaxFlow, sisäinen vaijerireititys, 31,6 mm, pituus 480 mm |
|
Ohjaustanko | Bontrager Line, alumiinia, 35 mm, nousu 27,5 mm, leveys 780 mm |
Kädensijat | Bontrager XR Trail Elite, nailonia, lukittuvat |
Ohjainkannatin | Bontrager Elite, 35 mm, 0 astetta, pituus 45 mm |
*Jarrulevy | Koko: S, M, L, XL SRAM CenterLine, 6-pulttinen kiinnitys, pyöreäreunainen, 180 mm |
Koko: S, M, L, XL SRAM CenterLine, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, pyöreäreunainen, 200 mm |
|
Jarrut | SRAM Code R, nelimäntäinen hydraulinen levyjarru |
Akku | Bosch PowerTube 625 |
---|---|
Charger | Bosch Standard 4 A, 220–240 V |
Ohjain | Bosch Kiox, varkaudenestojärjestelmä |
Moottori | Bosch Performance Line CX, moottorin runko alumiinia, 250 W, 85 Nm, sähköavustuksen yläraja 25 km/h |
Paino | M – 23,42 kg (TLR-tiivistysaineen kanssa, ei sisärenkaita) |
---|---|
Painorajoitus | Tämän pyörän enimmäispainorajoitus (pyörän, ajajan ja kuorman yhteispaino) on 136 kg. |
Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia tällä sivustolla oleviin tuotetietoihin milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta. Tämä koskee muun muassa laitteisiin, varusteisiin, teknisiin tietoihin, malleihin, väreihin, materiaaleihin ja hintoihin liittyviä tietoja. Toimitusketjun ongelmien vuoksi yhteensopivia osia voidaan korvata milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta.
Pyörien ja runkojen painot perustuvat tuotantoa edeltävien maalattujen runkojen painoihin julkaisuajankohtana. Painot voivat vaihdella lopullisessa tuotteessa.
Koko | Ajajan pituus | Sisäsauma |
---|---|---|
S |
153 – 167 cm 5’0″ – 5’6″ |
72 – 79 cm 28″ – 31″ |
M |
161 – 175 cm 5’3″ – 5’9″ |
76 – 82 cm 30″ – 32″ |
L |
174 – 188 cm 5’9″ – 6’2″ |
82 – 88 cm 32″ – 35″ |
XL |
186 – 196 cm 6’1″ – 6’5″ |
87 – 92 cm 34″ – 36″ |
7 699,00 €
Rail 9 on paras alumiinista tehty, pitkäjoustoinen sähkömaastopyörämme. Sen jousitus ja osat pärjäävät enduron pahimmissa haasteissa, ja sen uusi tehokas Bosch-moottori kiidättää sinut takaisin mäen huipulle nopeammin kuin voit uskoa mahdolliseksi.
Suomen edullisin rahoitus jopa 60kk maksuaikaa 0% korolla!
Rahoitus soittamalla 010 396 4101
tai sähköpostitse
verkkokauppa@keinanenoy.fi
Tässä pyörässä on vankkatekoinen alumiinirunko, kokonaan rungon sisälle sijoitettu 625 Wh:n akku, Kiox-ohjain sekä Bosch Performance Line CX -moottori (250 W, 85 Nm), joka avustaa polkemista 25 kilometrin tuntinopeuteen saakka. Pyörässä on myös huippunopeasti reagoiva RockShox ZEB -haarukka, jossa on erittäin vahvat 38 mm:n liukuputket ja runsaasti säätövaraa, sekä RockShox Super Deluxe Ultimate -takajousitus, jossa on uudistettu Thru Shaft -takaiskunvaimennin. Pyörässä on myös kovavauhtiseen alamäkiajoon suunnitellut nelimäntäiset jarrut sekä SRAM GX Eagle -voimansiirto, jossa on ylämäkien kiipeämiseen suunniteltu 52-hampainen takaratas. Kokonaisuuden kruunaavat 29″:n Bontrager Line Comp 30 -kiekot ja lujatekoiset Bontrager SE5 Team Issue -renkaat, jotka ovat täysin valmiit sisärenkaattomaan käyttöön tiivistysainetta myöten.
Runko | Alpha Platinum -alumiinia, RIB (Removable Integrated Battery) -akkujärjestelmä, kartioitu emäputki, sisäinen Control Freak -reititys, keinulinkku magnesiumia, Motor Armor -suojus, Mino Link, ABP-järjestelmä, Boost148, 12 mm:n läpiakseli, jousto 150 mm |
---|---|
Haarukka | RockShox ZEB Select+ -haarukka, DebonAir-jousi, Charger 2.1 RC -vaimennin, sähkömaastopyörille optimoitu kruunu, kartioitu ohjainputki, offset 44 mm, Boost110, 15 mm:n Maxle Stealth -akseli, jousto 160 mm |
Iskunvaimennin | RockShox Super Deluxe Ultimate RT3, DebonAir-jousi, 3-asentoinen Thru Shaft -iskunvaimennin, 230 x 57,5 mm |
Suurin yhteensopiva etuhaarukan jousto | 170mm (580mm axle-to-crown) |
Etunapa | Bontrager, alumiinia, suljetut laakerit, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Boost110, 15 mm:n läpiakseli |
---|---|
Takanapa | Bontrager, alumiinia, suljetut laakerit, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, 108T Rapid Drive, SRAM XD -vapaanapa, Boost148, 12 mm:n läpiakseli |
Takapikalinkku | Bontrager Switch -läpiakseli, irrotettava vipu |
Vanne | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 28 reikää, Presta-venttiili |
*Rengas | Koko: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, Tubeless Ready, Core Strength -suojatut sivuseinämät, aramidipalle, 120 tpi, 29×2.50″ |
Koko: S, M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, Tubeless Ready, Core Strength -suojatut sivuseinämät, aramidipalle, 120 tpi, 29×2.50″ |
|
Renkaan osa | Bontrager TLR -tiivistysaine, 180 ml |
Vannenauha | Bontrager TLR |
Suurin rengaskoko | Frame: 29×2.60″ Fork: See manufacturer |
Vaihtaja | SRAM GX Eagle, 12 vaihdetta |
---|---|
Takavaihtaja | SRAM GX Eagle |
Poljinkammet | SRAM X1 1000, 34T, pituus 165 mm |
Rataspakka | SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12 vaihdetta |
Ketju | SRAM GX Eagle, 12 vaihdetta |
Poljin | VP-536, nailonia, avopoljin |
Eturattaan enimmäiskoko | 34T |
Satula | Bontrager Arvada, ontot kromoly-kiskot, leveys 138 mm |
---|---|
*Satulatolppa | Koko: S Bontrager Line Elite Dropper, liikkumavara 100 mm, MaxFlow, sisäinen vaijerireititys, 31,6 mm, pituus 340 mm |
Koko: M Bontrager Line Elite Dropper, liikkumavara 150 mm, MaxFlow, sisäinen vaijerireititys, 31,6 mm, pituus 440 mm |
|
Koko: L, XL Bontrager Line Elite Dropper, liikkumavara 170 mm, MaxFlow, sisäinen vaijerireititys, 31,6 mm, pituus 480 mm |
|
Ohjaustanko | Bontrager Line, alumiinia, 35 mm, nousu 27,5 mm, leveys 780 mm |
Kädensijat | Bontrager XR Trail Elite, nailonia, lukittuvat |
Ohjainkannatin | Bontrager Elite, 35 mm, 0 astetta, pituus 45 mm |
*Jarrulevy | Koko: S, M, L, XL SRAM CenterLine, 6-pulttinen kiinnitys, pyöreäreunainen, 180 mm |
Koko: S, M, L, XL SRAM CenterLine, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, pyöreäreunainen, 200 mm |
|
Jarrut | SRAM Code R, nelimäntäinen hydraulinen levyjarru |
Akku | Bosch PowerTube 625 |
---|---|
Charger | Bosch Standard 4 A, 220–240 V |
Ohjain | Bosch Kiox, varkaudenestojärjestelmä |
Moottori | Bosch Performance Line CX, moottorin runko alumiinia, 250 W, 85 Nm, sähköavustuksen yläraja 25 km/h |
Paino | M – 23,42 kg (TLR-tiivistysaineen kanssa, ei sisärenkaita) |
---|---|
Painorajoitus | Tämän pyörän enimmäispainorajoitus (pyörän, ajajan ja kuorman yhteispaino) on 136 kg. |
Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia tällä sivustolla oleviin tuotetietoihin milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta. Tämä koskee muun muassa laitteisiin, varusteisiin, teknisiin tietoihin, malleihin, väreihin, materiaaleihin ja hintoihin liittyviä tietoja. Toimitusketjun ongelmien vuoksi yhteensopivia osia voidaan korvata milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta.
Pyörien ja runkojen painot perustuvat tuotantoa edeltävien maalattujen runkojen painoihin julkaisuajankohtana. Painot voivat vaihdella lopullisessa tuotteessa.
Koko | Ajajan pituus | Sisäsauma |
---|---|---|
S |
153 – 167 cm 5’0″ – 5’6″ |
72 – 79 cm 28″ – 31″ |
M |
161 – 175 cm 5’3″ – 5’9″ |
76 – 82 cm 30″ – 32″ |
L |
174 – 188 cm 5’9″ – 6’2″ |
82 – 88 cm 32″ – 35″ |
XL |
186 – 196 cm 6’1″ – 6’5″ |
87 – 92 cm 34″ – 36″ |
Suomen edullisin rahoitus jopa 60kk maksuaikaa 0% korolla!
Rahoitus soittamalla 010 396 4101
tai sähköpostitse
verkkokauppa@keinanenoy.fi